25 May 2015

Adakah Anda sedang Mencari Rumah Sewa Dengan Kadar Sewa Yang Berpatutan di Bintulu? Kami Ada Untuk Dihubungi.

Ini khas untuk mereka yang bekerja dengan badan Kerajaan. As we all know, salah satu syarat yang kita kena terima dengan redha jika sanggup bekerja dengan badan kerajaan ialah " kita boleh dipindahkan ke mana-mana jabatan, cawangan atau bahagian pada bila-bila masa, jika diperlukan. We are all subject to transfer.


Saya pernah dan telah melalui semua situasi ini beberapa kali. Rezeki itu hak Allah. Nasib baik kerana saya senantiasa mendapat rumah yang sesuai dengan kehendak dan budget saya.  Bagi yang baru nak menghadapi ujian kena bertukar ke tempat baru....saya amat memahami situasi anda. Pasti lebih baik di tempat baru. 


Baiklah. Bagi yang baru bertukar ke tempat baru, khasnya di Bintulu, Sarawak, anda tak perlu risau. Kami ada menyediakan apartment yang FULLY FURNISHED, NEWLY -REPAINTED, dekat dengan bandar Bintulu, dekat dengan SK Asyikirin dan SMK Bintulu iaitu hanya walking distance in less than 10 minutes. Tak sempat berpeluh dan bakar lemak lah katakan. 

Di sini Kami sertakan gambar-gambar yang diambil kat dalam rumah tu yer. Jika ada berminat dan ingin mengetahui lebih lanjut mengenai apartment ini, jemputlah call/pm/whatsapp Kami di talian 019 857 1071 (Mr Fahmi atau 019 889 7200 (Puan Rose).

Di bawah ini ialah detail tambahan mengenai rumah ini:
1. Perjanjian sewaan sekurang-kurangnya 12 bulan minimum- akan disediakan & dimatikan setem. 

2. Ground Floor. 


Sekian sahaja entri kali ini. Saya akan iklankan lagi rumah sewa lain jika ada kesempatan. In shaa Allah. 


Wasalam.

Ruang Tamu - full view

Ruang Tamu

Ruang Tengah - meja makan, peti ais dan mesin basuh

Bilik Utama-almari pakaian, attached bathroom, air cond, katil dan tilam
Ruang Tamu-TV, sofa 7 seaters, tea table

No comments:

Post a Comment