1 Jan 2016

Salam Di Tahun Baru 2016. Semoga Tahun Ini Lebih Baik.


Tahun ini membawa saya ke usia 41. Bermakna suda 41 tahun daku menghirup udara nyaman di bumi milik Allah SWT ini. Alhamdulillah3x. Bagi daku sekeluarga, tahun ini adalah tahun yang penuh cabaran kerana pertamanya, daku bakal menghadiri kelas di OUM Miri sebagai pelajar MBA. Ehh??? Gatal nak belajar lagi?? Ko nak aper ni wei? Jawapanku: Eh. Tak salah kan  daku nak menggapai impian untuk memandaikan diri? Aku pon nak pandai macam orang laen. 

Keduanya, aku dan sang suami telah bersetuju dan sehati untuk mengawal aliran keluar sumber kewangan kami sekeluarga. Ini memandangkan kami berdua telah membuat Plan untuk keluar dari zon selesa makan gaji dan cuba pulak bidang lain yang lebih mencabar kemampuan sebenar kami. So sebelum kami mengorak langkah ke arah itu, kami kena bersedia dengan pelbagai tools yang betul, termasuk ilmu EXIT PLAN.  Apa itu EXIT PLAN? 

EXIT PLAN

Ramai yang tersontot dalam sesuatu pelaburan/bisnes kerana mereka tak tahu 2 benda ini:


1) Ilmu dalam pelaburan tersebut.
2) Exit Plan.


Exit plan ini ialah jalan keluar BILA TIMING yang paling baik untuk kita LEPASKAN/KELUAR dari game tersebut. Tak kisah la sama ada pada waktu itu pelaburan tersebut memberikan keuntungan atau tidak. ANDA MESTI TAHU BILA NAK EXIT SUPAYA ANDA TAK RUGI!


Saya ada membaca satu ebook yang bertajuk RAHSIA SUBLET PREMIUM dan yang menariknya di dalam ebook tersebut penulis itu bgtau EXIT PLAN bisnes yg beliau lakukan tersebut. Jadi kalau anda nak TRY and TEST bisnes yg beliau lakukan ini pun boleh. Bab ILMU pula anda tak perlu risau kerana dalam ebook tersebut beliau ceritakan step by step dari A-Z bagaimana beliau setup bisnes tersebut


Anda boleh dapatkan ebook itu di sinihttp://mfairuzar.onpay.my/order/form/rspeb/rfmgresources


p/s : saya dimaklumkan oleh beliau yang harga ebook tersebut selepas 5 Januari 2016 jam 11.59 malam akan naik. Jadi dapatkan secepat mungkin ebook tersebut disini  Exit Plan Rahsia Sublet Premium


Rose Fahmy MG
1.1.2016

No comments:

Post a Comment